יום ראשון, 31 בדצמבר 2017

איפור קבוע קו אייליינר

אחד המרכיבים המשמעותיים והדומיננטיים ביותר באיפור הפנים, הוא הדגשת העיניים באמצעות איפור קבוע לקו אייליינר. שרטוט יסודי ודייקני מדגיש את צורת העיניים, ומשווה להן מראה ועדין של עיניים מיופות. באופן מפתיע על בסיס כמעט יום יומי אני נתקלת בנשים רבות המתקשות בציור קו אייליינר סביב העיניים.
את איפור קבוע קו אייליינר מבצע אומן מומחה ומנוסה בעל מוניטין בתחום. התהליך כולל החדרת פיגמנטים באמצעות מחט חשמלית. הפיגמנטים חודרים אל שכבת העור העליונה של העור סביב העיניים על ידי כך ניתן להשיג מראה נקי ומדויק של קו אייליינר ללא פגיעה באזורים שמתחת לשכבת העור.

מדוע דווקא להשתמש באיפור קבוע לקו האייליינר?

היתרון המרכזי בשימוש באיפור קבוע לקו האייליינר הוא העובדה שאין צורך להתאפר כל בוקר מחדש. עובדה זו חוסכת זמן רב, עשויה למנוע תחושת תסכול בקרב לקוחות אשר שרטוט האייליינר העצמאי שלהם אינו יוצא כמתבקש ואף גורמת ללקוחות להיראות במיטבם בכל עת. זאת, הודות לכך שהאיפור הקבוע עמיד בפני מקלחת, רחצה בים או בבריכה וכו', הוא אינו יורד גם לאחר שימוש בסבון או תכשירי רחצה שונים וכדומה ועוד.
איפור קבוע קו אייליינר נשאר קבוע לאורך שנים מספר ועל כן אין לגעת בו כלל במשך תקופה בדרך כלל ימין בודדים עד סיום תהליך ההחלמה.. בתחילת המפגש מול הלקוחה ובהתאם לבקשת הלקוחה אנו מתאימים את סוג קו האייליינר שיצויר סביב עיניו באופן בלעדי, בהתאם לרצונותיה האישיים. במהלך שלב תיאום הציפיות אנו משרטטים צורה על בני העפעף  לעיתים אף מספר דוגמאות של אפשרויות של איפור קבוע – ניתן להאציל מראה עיניים מלוכסן, מראה עיניים מוגדל, מראה עיניים מודגש, עיניים בצורת שקד והמגוון עוד רחב.

המלצות נוספות על איפור קבוע לקו אייליינר

בשל העובדה שאיפור קבוע לקו אייליינר עתיד ללוות את הלקוחה לאורך תקופה ארוכה, יש לבצעו אצל אומן מומחה ומנוסה אשר ידע לחבר בין רצונותיה של הלקוחה והתוצאה בפועל. בכך הלקוחה תוודא מעל לכל ספק כי נעשה שימוש בחומרים איכותיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איפור קבוע קו אייליינר

אחד המרכיבים המשמעותיים והדומיננטיים ביותר באיפור הפנים, הוא הדגשת העיניים באמצעות איפור קבוע לקו אייליינר. שרטוט יסודי ודייקני מדגיש א...