יום שלישי, 26 בדצמבר 2017

איפור קבוע בשיטת השערה

שיטת השערה היא טכניקה לעיצוב קבוע של גבות בעזרת מכשור לאיפור קבוע, נקראת גם 'מיקרו פיגמנטציה'. ברמה הטכנית אנחנו מחדירים פיגמנט של צבע לשכבת האפידרמיס בין שערות הגבה בצורה טבעית. השערות המצוירות ממוקמות בהתאם לנטיית הצמיחה הטבעית של השערה.

תוצאות השימוש באיפור קבוע בשיטת השערה הינן גבוהות מאוד, הואיל ונוצר שילוב ייחודי של מראה אותנטי המשווה לגבה חזות טבעית יחד עם שערות מצוירות באופן טבעי ובצורה עדינה. בעת ובעונה אחת. זאת ועוד, תוצאות האיפור הקבוע בשיטת השערה עמידות בפני מים, סבון ושאר חומרים, והן עתידות להישאר במקומן מספר שנים בהתאם לסוג העור (לדוגמא – עור יבש פולט את הפיגמנטים לאט יותר מעור שמן).

כיצד מתנהל תהליך איפור קבוע בשיטת השערה?

תהליך איפור קבוע בשיטת השערה מתחיל בראש ובראשונה בקביעת פגישה לייעוץ ראשוני. במהלך ייעוץ זה נציג בפניך את מבחר האפשרויות לתוצאות האיפור הקבוע בשיטת השערה וזאת בהתאמה מלאה למיקום הגבות והמבנה האנטומי של הפנים.
נכון להיום קיים מגוון רחב מאוד של צבעים שונים בשיטת השערה, כך שתוכלי לבחור את הצבע המדויק של השיער העתידי בו מעוניינת וכן את עוביו וארכו. לפי רוב, איפור קבוע בשיטת השערה מורכב משני טיפולים,  בהפרש של שלושה –  ארבעה שבועות אחד מהשני. זאת, בכדי לאפשר לוודא מעל לכל ספק את קליטת הפיגמנט בשכבת האפידרמיס בהפסקה בין הטיפולים. המתנה קצרה מדי בין הטיפולים עלולה לפציעת העור ולתוצאות בלתי רצויות, ואילו המתנה ארוכה מדי פוגעת ביעילות של חדירת הצבע.

המלצות וטיפים נוספים


  • במהלך חיינו הורגלנו לחשוב שחומרים על בסיס אורגני ו/או מינראלים הם איכותיים אך באיפור קבוע ההפך הוא הנכון צבעים מינרלים מבוססים על בסיס מתכות ונחשבים זולים כמו כן, אינם מאושרים ע"פ FDA, על כן, יכולים לגרום לנזק רפואי.

  • בקשי צילום עדכני של מרכיבי בקבוקון הצבע מהקוסמטיקאית ודאי שהצבע נטול מתכות (free iron oxide)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איפור קבוע קו אייליינר

אחד המרכיבים המשמעותיים והדומיננטיים ביותר באיפור הפנים, הוא הדגשת העיניים באמצעות איפור קבוע לקו אייליינר. שרטוט יסודי ודייקני מדגיש א...